automotive

Značka Mercedes-Benz loni v prodeji předstihla značku BMW

Prodej luxusních automobilů Mercedes-Benz v loňském roce poprvé za více než desetiletí překonal odbyt konkurenčních vozů značky BMW. Vyplývá to z dnešních údajů společnosti BMW a koncernu Daimler, který je výrobcem vozů Mercedes-Benz.

Prodej automobilů Mercedes-Benz loni stoupl o 11 procent na 2,084 milionu, zatímco prodej vozů značky BMW se zvýšil pouze o pět procent na 2,003 milionu.

Celkový prodej automobilky BMW však po zahrnutí značek Mini a Rolls-Royce dosáhl 2,37 milionu vozů, kdežto Daimler loni prodal pouze 2,23 milionu vozů Mercedes-Benz a Mini.

Obě konkurenční firmy si tak nyní nárokují titul jedničky na trhu s luxusními automobily. “BMW zůstává vedoucí světovou firmou v oblasti luxusních vozů,” píše BMW ve své zprávě. “Vyšplhali jsme se do čela luxusního segmentu,” tvrdí zase šéf Daimleru Dieter Zetsche.

Populární

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem?

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet.

Redakci můžete kontaktovat na e-mailu techbiz (at) nitemedia.cz.
Tiskové zprávy, nabídky a pozvánky prosím posílejte na e-mail tiskovky (at) nitemedia.cz.

Copyright © 2015 Flex Mag Theme. Theme by MVP Themes, powered by Wordpress.

To Top