Warning: Undefined variable $post in /data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 12

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 12
Škoda zvýšila loni v ČR prodej na rekordních 82.000 aut – TechBiz.cz
/data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 77
https://techbiz.cz/wp-content/uploads/Skoda_Roomster_front_20091212.jpg" width="36" height="36">

automotive

Škoda zvýšila loni v ČR prodej na rekordních 82.000 aut

Posted on


Warning: Undefined variable $post in /data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 114

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 114

Warning: Undefined variable $post in /data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 115

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /data/web/virtuals/6585/virtual/www/domains/techbiz.cz/wp-content/themes/flex-mag/amp-single.php on line 115

Automobilka Škoda Auto zvýšila na domácím trhu v ČR v loňském roce prodej o více než 11 procent na 82.000 vozů. Překonala tak dosavadní rekord z roku 2015, kdy prodala o osm tisíc automobilů méně. Vyplývá to z dnešních informací firmy. Údaje o celém trhu zveřejní Svaz dovozců automobilů ve čtvrtek.

Škoda své výsledky překonávala i v jednotlivých měsících s výjimkou července 2016, v němž probíhala plánovaná třítýdenní celozávodní dovolená. Například v prosinci zvýšila meziročně prodej o 900 vozů na 6600 prodaných aut. Nejúspěšnějším měsícem byl červen s rekordem 7965 prodaných aut. Úspěšně se vyvíjel také program prodeje prověřených ojetých vozů Škoda Plus, který zvýšil odbyt o šest procent na 36.000 aut.

„Škoda má za sebou první rok se zásadně modernizovanou prodejní a servisní sítí, díky které jsou profesionální prodejci schopni nabízet zákazníkům služby té nejvyšší úrovně a standardů,“ uvedl ředitel Škody Auto ČR Luboš Vlček.

Nejprodávanějším modelem na českém trhu byla loni Škoda Octavia, kterou si pořídilo více než 28.000 zákazníků. Na druhém místě je Škoda Fabia s 21.500 vozy a třetím nejoblíbenějším českým modelem je Rapid s 11.000 prodanými vozy. Na čtvrtém místě skončil Superb, rovněž s téměř 11.000 prodanými vozy, což je o 86 procent více než v předchozím roce.

Každé třetí prodané vozidlo značky v ČR bylo financováno prostřednictvím Škoda Financial Services. Trendem v oblasti financování je stále dlouhodobý pronájem vozů soukromým osobám, který si v loňském roce prostřednictvím programu „Škoda Bez starostí“ sjednalo více než 1,5 tisíc nových zákazníků. Nejžádanější byly modely Octavia, Rapid a Yeti.

Škoda Originální díly vykázala růst obratu o téměř sedm procent a Originální příslušenství pak o 15 procent.

Populární

TechBiz.cz © 2020-2025