Informatika

Salesforce představuje Agentforce for Retail pro zvýšení produktivity s digitální prací a Retail Cloud pro sjednocení nakupování

Salesforce představil dvě inovace pro maloobchodníky využívající umělou inteligenci: Agentforce for Retail a Retail Cloud with Modern POS. Tyto nástroje pomáhají zaměstnancům prodejen, zástupcům zákaznického servisu a digitálním obchodníkům zvyšovat produktivitu a prodeje a zároveň poskytují personalizovanější nákupní zážitky.

Agentforce for Retail obsahuje novou knihovnu předpřipravených dovedností agentů, která maloobchodníkům usnadňuje vytváření agentů s umělou inteligencí, automatizuje časově náročné úkoly, jako je správa objednávek a plánování schůzek, a zavádí rychlou personalizaci zákazníků ve velkém měřítku.

Nový maloobchodní cloud Salesforce s moderním pokladním systémem spojuje online a offline nákupní data na jediné platformě. To zaměstnancům umožňuje lépe a rychleji obsluhovat zákazníky pomocí mobilního pokladního systému, klientského systému, systému nekonečných uliček, smíšeného košíku a vícekanálového plnění, správy zásob a dalších funkcí.

Agentforce for Retail obsahuje nové předpřipravené funkce pro správu objednávek, řízené nakupování, plánování schůzek a vytváření věrnostních akcí. Agentforce dělá z důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí součást každého týmu a zvyšuje kapacitu zaměstnanců v oblasti marketingu, obchodu, merchandisingu a provozu prodejen díky digitálním kolegům, kteří zvládnou složité úkoly s přesností, precizností a personalizací.

Škálovatelná digitální pracovní síla pomůže maloobchodníkům dosáhnout nové úrovně produktivity – odpovídat na dotazy zákazníků v reálném čase, upravovat objednávky, vystavovat vratky, spravovat skladové zásoby, plánovat konzultace a dokonce koordinovat činnost s poskytovateli přepravních služeb – to vše bez nutnosti lidského zásahu.

Tyto nové funkce Agentforce jsou navrženy tak, aby uvolnily větší kapacitu pro obsluhu zákazníků, snížily náklady a zvýšily konverzi zákazníků. Doplňují stávající dovednosti, které jsou již k dispozici pro obchodníky, marketéry a pracovníky zákaznického servisu.

Společnost Salesforce také představuje službu Retail Cloud s moderním pokladním systémem, která maloobchodníkům nabízí uživatelsky přívětivý pokladní systém založený na cloudu. Tento systém integruje online a offline nákupní a inventární data na jediné platformě, čímž poskytuje spolupracovníkům jednotný nástroj, který jim umožní lépe a rychleji obsloužit zákazníky.

Agenti s umělou inteligencí pracují nejlépe, pokud mají k dispozici přesná a aktuální zákaznická a provozní data. Pro naplnění potenciálu potřebují maloobchodníci řešení, která dokážou sjednotit, aktivovat a škálovat data z online i offline nákupních aktivit.

Díky modernímu POS a Data Cloud společnosti Salesforce mohou maloobchodníci harmonizovat data a metadata z prodejen, obchodu, marketingu, služeb a věrnostních systémů a poskytnout tak zaměstnancům a spolupracovníkům jednotný přehled o aktivitách v reálném čase v rámci celé cesty nakupujícího. Maloobchodníci nyní mohou využívat Agentforce s vylepšenou funkcí Retrieval Augmented Generation (RAG) k získávání a provádění akcí na základě těchto dat a k poskytování přesných odpovědí, zapojení na míru a příležitostí k upsellingu při každé interakci s nakupujícím.

Podle studie společnosti Salesforce 81 % vedoucích pracovníků v maloobchodě tvrdí, že neefektivní procesy a technologie snižují produktivitu zaměstnanců. Jen zaměstnanci prodejen se každý den přihlašují do více než 16 různých aplikací a systémů, takže téměř 78 % zaměstnanců prodejen nemá jednotný a použitelný přehled o svých zákaznících, což vede ke ztrátě produktivity a roztříštěným nákupním zážitkům.

Populární

TechBiz.cz přináší novinky z průmyslových a technických oborů i dalších souvisejících oblastí, zajímá se o oblasti jako automobilový průmysl, informatika, doprava, hutnictví, obrana a bezpečnost, logistika, personalistika, robotika, stavebnictví, strojírenství, výzkum a vývoj a mnoho dalších.

Redakci můžete kontaktovat na e-mailu techbiz (at) nitemedia.cz. Tiskové zprávy, nabídky a pozvánky prosím posílejte na e-mail tiskovky (at) nitemedia.cz.

TechBiz.cz © 20XX

To Top