automotive

Toyota v Paříži: Do dvou let prodáme milion hybridů

Toyota v předvečer pařížského autosalonu informovala, že chce do roku 2020 prodat milion hybridů. Soustředí se na kvalitu, odolnost a spolehlivost, hybridní technologie a novou podvozkovou platformu TNGA. Hybridní technologie Toyota vyvíjí již přes 20 let, v Evropě se dosud prodalo již přes 2 miliony jejích vozů s hybridním pohonem.

Toyota již přes 20 let vyvíjí, zdokonaluje a uvádí na masový trh technologii hybridního pohonu s autonomním dobíjením. V Evropě se dosud prodalo přes 2 miliony hybridů. Hybridní technologie je – a také zůstane – klíčovou technologií odlišující automobilku Toyota od konkurence.

V prvních osmi měsících letošního roku tvořily hybridní modely 46 % celkových prodejů značky Toyota v Evropě – a dokonce 59 % v západní Evropě. To je více než v kterémkoli z ostatních světových regionů. Toyota v Paříži prezentuje výhradně vozy s hybridním pohonem – od kompaktního Yarisu přes nové generace modelů Corolla a RAV4 až po zbrusu novou Toyotu Camry Hybrid, která se v příštím roce představí na evropských trzích.

Pevným základem nové nabídky modelů a hnacích ústrojí od Toyoty je kromě hybridní technologie nová globální platforma TNGA (Toyota New Global Architecture). TNGA není jen podvozkovou architekturou, ale také konstrukční a designovou filozofií, přinášející emotivnější design a výtečnou jízdní dynamiku.

Toyota i nadále věří ve zvýšení prodejů i nárůst procentního zastoupení hybridů v celkových prodejích v roce 2020: 1 milion vozů Toyota a 100 tisíc prodaných vozů Lexus, více než 50% zastoupení hybridů a další zlepšení finančních výsledků.

Automobilový průmysl zároveň prodělává největší proměnu za poslední století a Toyota se na tyto změny již připravuje. Obchodní jednotka Toyota Connected Europe – založená letos v dubnu – bude soustavně a stále progresivněji zajišťovat v Evropě služby konektivity a mobility ve snaze nabízet širší možnosti mobility pro všechny.

„Kvalita, odolnost a spolehlivost, hybridní technologie a TNGA jsou trojicí základů, na nichž bude postaven náš budoucí růst. Umožňují nám vyvinout nové modely s emotivnějším nábojem, které prezentujeme na stánku Toyota na autosalonu v Paříži. Posilováním těchto pilířů směřujeme k udržitelnému růstu. Do roku 2020 předpovídáme nárůst prodejů, zvýšení podílu hybridních modelů a navýšení zisku v roce 2018,“ říká Johan van Zyl, prezident a generální ředitel společnosti Toyota Motor Europe a dodává: „Neusínáme však na vavřínech. Stejně jako po změnách volají naši zákazníci, změny potřebují i naše řešení. Toyota bude v Evropě ve stále vyšší míře poskytovat služby konektivity a mobility a nepoleví ve svých snahách zajišťovat stále lepší mobilitu pro všechny.“

Populární

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem?

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet.

Redakci můžete kontaktovat na e-mailu techbiz (at) nitemedia.cz.
Tiskové zprávy, nabídky a pozvánky prosím posílejte na e-mail tiskovky (at) nitemedia.cz.

Copyright © 2015 Flex Mag Theme. Theme by MVP Themes, powered by Wordpress.

To Top