Společnost Hewlett Packard Enterprise představila nový partnerský program HPE Partner Ready Vantage. Nový program vychází ze stávajícího partnerského programu HPE Partner Ready a je navržen tak, aby pomohl partnerům společnosti HPE se lépe přizpůsobit dnešnímu rychle se měnícímu trhu a být na něm úspěšný. Program se zaměřuje na partnery se zkušenostmi s prodejem IT formou služby (as-a-service) a rozvíjí jejich odborné znalosti. Nový program HPE Partner Ready Vantage poskytuje partnerům flexibilitu, která jim umožní splnit požadavky zákazníků a urychlí dosažení jejich obchodních výsledků.
Současně s novým programem oznámila společnost HPE i aktualizaci vzdělávacího programu HPE Pro Series, vylepšení programu Partner Connect a aktualizaci portálu HPE Partner Portal, který zjednodušuje a zlepšuje komunikaci partnerů HPE a jejich zákazníků.
Dodavatelé technologií čelí velkým změnám na trhu. Organizace už netouží po dodávkách konkrétních komponent infrastruktury, ale chtějí získat dodavatele, kteří rozumí jejich podnikání a umí zprovoznit a servisovat kompletní řešení, která jim pomáhají uspět v konkrétních výzvách. Tím jim pomohou dosáhnout požadovaných obchodních úspěchů s měřitelnými výsledky. Namísto velkých investičních výdajů teď zákazníci požadují přehled a kontrolu o provozních výdajích. A to jim mohou splnit partneři HPE, kteří poskytují snadno použitelná řešení jako službu, která organizacím umožňují platit pouze za to, co potřebují.
Nový program HPE Partner Ready Vantage
HPE Partner Ready Vantage reaguje na tyto změny na trhu a dává partnerům možnost volby. Program poskytuje partnerům flexibilitu při identifikaci a hledání nových příležitostí, stejně tak posiluje vztahy se zákazníky, rozšiřuje jejich tržní dosah a poskytuje komplexní řešení, která zákazníkům přinášejí kvantifikovatelné obchodní výsledky. Stručně řečeno, HPE Partner Ready Vantage umožní partnerům dodávat řešení, která zákazníci chtějí, způsobem, který nejlépe splňuje obchodní cíle.
„Vážíme si našeho partnerského ekosystému a jsme odhodláni do jeho úspěchu nadále investovat. Věříme v sílu spolupráce při poskytování nejlepších řešení a služeb, které pomáhají našim partnerům odhalit jejich plný potenciál,“ řekl George Hope, celosvětový ředitel partnerského prodeje společnosti HPE. „Vzhledem k tomu, že partneři upravují své obchodní modely tak, aby splňovaly požadavky dnešních zákazníků, potřebují flexibilní program, který jim pomůže služby dodávat bez ohledu na to, jak se jejich zákazníci rozhodují nakupovat, nebo jaké jsou jejich priority. HPE Partner Ready Vantage umožňuje partnerům plně se zapojit do potřeb životního cyklu zákazníka a je optimalizován pro vyvíjející se obchodní potřeby našich partnerů, aby urychlil jejich růst a umožnil jim uspět,“ dodává George Hope.
HPE Partner Ready Vantage
HPE Partner Ready Vantage je navržen tak, aby partnerům vytvářel příležitosti k budování dlouhodobé ziskovosti a prohlubování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Zároveň je:
• V souladu s tím, jak chtějí partneři obchodovat. Centra odborných znalostí (COE) se zaměřují na klíčové oblasti podnikání a jsou strukturována tak, aby odpovídala současným nebo potenciálním partnerům. Partneři mohou proniknout na nové trhy a získat nové zdroje příjmů ať už se rozhodnou dodávat jakýmkoli způsobem, který potřebují – “on-premis”, cloud nebo hybrid.
• Efektivnější s větší flexibilitou. Nový partnerský program a aktualizovaný portál zahrnuje celé stávající portfolio HPE a nově i Aruba, takže partneři mohou dodávat komplexní řešení, která vyhovují jejich podnikání. Partneři mohou rychle a snadno přistupovat k informacím, které potřebují, tráví méně času vyhledáváním a více času poskytováním hodnoty svým zákazníkům.
• Navrženo pro růst jako služba. Bez ohledu na to, kde jsou partneři na své cestě poskytování služeb, mohou své odborné znalosti v oblasti služeb rozvíjet a zlepšovat. S využitím řešení HPE edge-to-cloud založených na HPE GreenLake mohou partneři nabízet své služby v pozici lídra trhu a využít jedinečných zákaznických zkušeností k rozvoji jejich podnikání.
„S vědomím, že naši partneři zastávají mnoho rolí a za své různé odborné znalosti chtějí být oceněni, HPE Partner Ready Vantage poskytuje kompletní 360° přístup, který řeší všechny obchodní modely a zároveň
o partnery pečuje, podporuje a povyšuje na základě jejich schopností a odborných znalostí,“ uvádí Jesse Chavez, viceprezident pro partnerské programy a operace, HPE.
Nový program je uspořádán do tří částí:
- Build je určen pro partnery, kteří chtějí využívat předem připravená řešení od společnosti HPE
a jejich dodavatelů. Partnerům navíc umožňuje vyvíjet vlastní aplikace pomocí otevřených HPE platforem a dodávat řešení, která splňují potřeby jejich zákazníků. - Sell je navržen tak, aby partnerům pomohl rozvíjet podnikání tím způsobem, že zákazníkům nabídne řešení s přidanou hodnotou.
- Service je potom určen partnerům zaměřeným na poskytování služeb zákazníkům, včetně poradenství, posouzení, návrhu, integrace, nasazení, migrace, podpory a správy.
Části Build a Sell budou k dispozici v průběhu příštího roku.
Vylepšení partnerských programů HPE Pro Series
Tři inovované vzdělávací programy zařazené v HPE Pro Series umožňují partnerům HPE získat odborné znalosti. Díky nim mohou využít virtuální fóra ke komunikaci s odborníky a specialisty, získat přístup k odborným školením se zaměřením na dosažení výsledku při optimálním pracovním zatížení a zvýšit efektivitu digitálního marketingu prostřednictvím sady marketingových nástrojů, obsahu a zdrojů.
- HPE Tech Pro rozšířil svou nabídku o podporu nových technických pracovních pozic v souladu s programem HPE Partner Ready Vantage. Nové nabídky jsou zaměřeny na partnery, kteří sledují obchodní modely typu as-a-service, a které vyžadují dovednosti v oblasti cloudu a spravovaných služeb s cílem dosáhnout požadovaných zákaznických cílů.
- HPE Sales Pro na základě zpětné vazby od partnerů byl aktualizován tak, aby poskytoval rychlý přístup k nejrelevantnějším a nejaktuálnějším možnostem konverzací. Mezi nové funkce patří personalizovaný portál informující o stavu certifikace, školicí moduly, studijní plán a modul Top Recommended Training usnadňující hledání relevantních školicích modulů. Přidány byly také nové funkce on-the-go, které formou podcastů, videí, nebo webových seminářů pomáhají v nabídkách při prodeji. A také část Industry Business Value Framework, která umožňuje partnerům lépe se připravit na konverzace zaměřené na průmysl.
- HPE Marketing Pro byl přepracován tak, aby lépe sloužil potřebám partnerů a poskytoval vylepšené partnerské prostředí prostřednictvím snadnějšího přístupu k marketingovým nástrojům a obsahu HPE. Nový portál HPE Marketing Pro poskytuje intuitivní a zjednodušený přístup ke všem marketingovým nástrojům HPE, zatímco přepracovaná aplikace HPE Social Media Center nabízí vylepšené uživatelské rozhraní s konsolidovanou navigací, filtrováním obsahu, aktualizovanými průvodci a přidanými funkcemi. Partnerům je k dispozici i nový vzdělávací obsah formou HPE Partner Learning Center, obsahující moduly pro marketingové účely.
Vylepšení portálu Partner Connect
Partner Connect je digitální platforma, která zákazníkům pomáhá urychlit nalezení správných partnerů, kteří by splnili jejich potřeby. On-line portál je vybaven lokátorem, který spojuje uživatele s tisíci HPE partnery. Nabízí vyhledávání podle odborných dovedností, zaměření, členství, umístění, klíčových slov
a brzy také podle řešení. Partner Connect je postaven na základech řešení Cloud28+, což je digitální obchodní platforma, která se během deseti let rozrostla a stala se největším katalogem cloudových služeb.
Partnerský ekosystém, který pomáhá vyniknout ve světě as-a-service
Nový partnerský program HPE Partner Ready Vantage a oznámené aktualizace ostatních partnerských programů posilují závazek společnosti HPE – vůči partnerům a jejich zkušenostem – jako cenné součásti širšího ekosystému a cesty, jak uspět na dnešním trhu. Tyto investice do partnerských řešení mají maximalizovat hodnotu partnerství s HPE všem partnerům a připravit je na další růst v jejich podnikání.