automotive

Nastartování automobilového průmyslu

Po prvním období s koronavirem, které výrazně omezilo prodej a servis automobilů, obnovují autosalony a autoservisy svůj plný provoz. Evropská asociace výrobců automobilů (ACEA) předpovídá pokles prodeje automobilů v EU v důsledku pandemie o rekordních 25 %. V rámci odvětví se rovněž objevují výzvy k zavedení pobídek pro obnovu vozového parku, které by napomohly hospodářskému oživení.

Přestože bylo nařízením EU platným i v ČR umožněno odložení termínů technické kontroly, autoservisy se budou snažit oslovit zákazníky, aby si prohlídku objednali a pomohli tak jejich firmám zotavit se z období odstávky. Podobně se prodejci automobilů budou snažit přivést zákazníky do svých autosalonů, aby si prohlédli a vyzkoušeli dostupné modely a případně rovnou zakoupili nové vozidlo.

Jak zvednout prodej díky komunikaci

Využívání působivé vizuální komunikace je správný způsob, jak zákazníky znovu získat a probudit v nich zájem o produkty a služby. Komunikaci lze zejména v menších formách vytvářet interně, rychle a nákladově efektivně.

Obchodní zastoupení se nesoustřeďují jen na zvaní zákazníků do autosalonů, ale snaží se je povzbudit k nákupu. Mnoho zákazníků může váhat s investicí kvůli současnému společenskému klimatu. Použití grafiky do oken, visících a podlahových bannerů k propagaci vozidel a prodejních akcí, stejně jako zkušební jízdy, exkluzivní časově omezené nabídky a možnosti financování, mohou pomoci povzbudit potenciální kupce ke konečnému rozhodnutí.

Přes tyto výhody lze realizaci propagačních akcí v prodejnách prostřednictvím reklam a nápisů vnímat jako nákladný a zdlouhavý úkol, který zahrnuje dodavatele z řad třetích stran. Máte-li však na pracovišti to správné tiskové zařízení, které dokáže zacházet s řadou různých typů a velikostí médií a zvládá také každodenní tisk, lze propagační akce v prodejně realizovat rychle a s efektivními náklady, abyste zaujali zákazníky a vytvořili zisk.

Jak zařadit vyšší úroveň možností tisku

Automobilové firmy mohou díky investici do jediné tiskárny, jako je oceňovaná barevná A3 tiskárna z řady C800 od společnosti OKI, vytisknout jakýkoli potřebný materiál: od vnitřních i venkovních nápisů, bannerů o délce až 1,3 m, přes samolepky na podlahy a okna, reklamních letáky, visací štítky na volanty a zrcátka, až po dokumenty technické kontroly a servisní dokumenty.

Tiskárna řady OKI C800 je vybavena digitální technologií LED a představuje kompaktní zařízení s rozmanitými možnostmi manipulace s médii, což firmám umožňuje vytvořit kompletní sadu materiálů interně a na vyžádání, včetně nápisů odolných proti vodě a UV záření pro venkovní použití.

Urychlení přístupu ke značení pro společenský odstup

Kromě zvaní zákazníků zpět do autosalonů je nezbytné, aby byli návštěvníci ujištěni, že v prostorách jsou zavedena správná opatření pro společenský odstup. Firmy by měly zvážit umístění samolepek na podlahu se sděleními připomínajícími zákazníkům a zaměstnancům, aby od sebe udržovali bezpečnou vzdálenost. Samolepky lze umístit do míst, kde se lidé obvykle shromažďují, jako jsou prostory autoservisu, obslužné místnosti pro zaměstnance, čekací prostory pro zákazníky a kanceláře, kde zákazníci platí za služby.

Společnost OKI Europe spolupracuje se společností Floralabels, aby pomohla automobilovým firmám zajistit potřebné značení. Bezplatně poskytuje média a grafické návrhy pro společenský odstup. Média zdarma lze použít s barevnou tiskárnou formátu A3, která dokáže pracovat s médii, formátem a velikostí jednotlivých samolepek, například s tiskárnou řady OKI C800. To firmám umožňuje okamžitě tisknout různé grafické návrhy na samolepicí materiály a připravit je k rozmístění v prostorách firmy.

Bezplatná sada samolepek na podlahu obsahuje tři formáty s různými variantami sdělení, které zákazníkům, zaměstnancům a návštěvníkům připomínají, aby mezi sebou udržovali bezpečnou vzdálenost: kruhovou samolepku na podlahu (285×285 mm) a obdélníkové podlahové bannery ve dvou velikostech (215×900 mm a 297×1 320 mm).

Populární

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem?

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet.

Redakci můžete kontaktovat na e-mailu techbiz (at) nitemedia.cz.
Tiskové zprávy, nabídky a pozvánky prosím posílejte na e-mail tiskovky (at) nitemedia.cz.

Copyright © 2015 Flex Mag Theme. Theme by MVP Themes, powered by Wordpress.

To Top