automotive

Březnový Toyota Víkend přinesl 190 prodaných vozů

Hned 190 zákazníků si pořídilo nový vůz během březnového Toyota Víkendu, na který během dvou dnů dorazilo 2 818 zákazníků, což je historický rekord této akce. Rekordní byl rovněž počet testovacích jízd, které si vyzkoušelo 1 159 lidí. Nejčastěji měli zákazníci zájem o novou generaci modelu RAV 4, na kterou bylo uzavřeno 45 smluv, z toho 31 na hybridní verzi.

Druhým nejoblíbenějším modelem víkendu se stal model Yaris s 36 prodanými vozy. Hybridní Toyotu C-HR pak zvolilo 24 klientů.

“Březnový Toyota Víkend úspěšně navázal na trend z února, během kterého jsme uzavřeli v rámci tohoto měsíce rekordních 904 smluv a zároveň jsme zaznamenali nárůst o 3 procenta oproti loňskému roku. Velmi dobře se během těchto dvou dnů dařilo nejen nové RAV 4, ale zákazníci projevili velký zájem i výprodejové edice Auris a Corolla Classic,” říká k úspěšnému Víkendu ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.

Po prvních dvou měsících patří Toyotě osmé místo na trhu s 1461 registrovanými vozy. Mezi privátními zákazníky je dokonce pátou nejoblíbenější tuzemskou značkou. Stále rostoucí trend zaznamenává ale i mezi firemní klientelou, a to o 9,5 % oproti lednu a únoru loňského roku. Toyotě se daří i v oblasti užitkových vozů, oproti prvním dvěma měsícům loňského roku registrovala letos o 119 % více vozů.

Populární

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem?

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet.

Redakci můžete kontaktovat na e-mailu techbiz (at) nitemedia.cz.
Tiskové zprávy, nabídky a pozvánky prosím posílejte na e-mail tiskovky (at) nitemedia.cz.

Copyright © 2015 Flex Mag Theme. Theme by MVP Themes, powered by Wordpress.

To Top