Hned 190 zákazníků si pořídilo nový vůz během březnového Toyota Víkendu, na který během dvou dnů dorazilo 2 818 zákazníků, což je historický rekord této akce. Rekordní byl rovněž počet testovacích jízd, které si vyzkoušelo 1 159 lidí. Nejčastěji měli zákazníci zájem o novou generaci modelu RAV 4, na kterou bylo uzavřeno 45 smluv, z toho 31 na hybridní verzi.
Druhým nejoblíbenějším modelem víkendu se stal model Yaris s 36 prodanými vozy. Hybridní Toyotu C-HR pak zvolilo 24 klientů.
“Březnový Toyota Víkend úspěšně navázal na trend z února, během kterého jsme uzavřeli v rámci tohoto měsíce rekordních 904 smluv a zároveň jsme zaznamenali nárůst o 3 procenta oproti loňskému roku. Velmi dobře se během těchto dvou dnů dařilo nejen nové RAV 4, ale zákazníci projevili velký zájem i výprodejové edice Auris a Corolla Classic,” říká k úspěšnému Víkendu ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.
Po prvních dvou měsících patří Toyotě osmé místo na trhu s 1461 registrovanými vozy. Mezi privátními zákazníky je dokonce pátou nejoblíbenější tuzemskou značkou. Stále rostoucí trend zaznamenává ale i mezi firemní klientelou, a to o 9,5 % oproti lednu a únoru loňského roku. Toyotě se daří i v oblasti užitkových vozů, oproti prvním dvěma měsícům loňského roku registrovala letos o 119 % více vozů.