Společnost Cisco představila další inovace ekosystému Webex, nejpoužívanějšího a nejkomplexnějšího end-to-end řešení pro hybridní práci. V oblasti hardwaru jde o nový Cisco Video Phone 8875, který se svojí funkcionalitou blíží pokročilým stolním videokonferenčním zařízením. Cisco zároveň přidala do prostředí Webexu další partnerské integrace: CRM systémy Salesforce a nástroj pro automatizaci marketingových aktivit Oracle Eloqua. Zapojení platformy pro monitoring sítí Cisco ThousandEyes navíc přináší přesnou diagnostiku kvality spojení během videokonferencí.
V nedávném výzkumu Cisco Hybrid Work Study 2022, kterého se účastnilo téměř 30 000 lidí z celého světa, prohlásilo 61 % respondentů, že se v hybridním modelu práce zlepšila jejich produktivita. Zároveň ovšem čtvrtina dotazovaných soudí, že jejich zaměstnavatelé nejsou na nový model dostatečně připraveni. Inovace Cisco v rámci komunikační platformy Webex jsou zaměřeny na další posílení možností hybridních pracovníků a na vybavení firemních kanceláří.
Cisco Video Phone 8875
Cisco Video Phone 8875 je telefonem stvořeným speciálně pro hybridní práci. Kombinuje pokročilé funkce volání a videokonferencí do jednoho cenově dostupného zařízení. Svým pojetím stojí Cisco Video Phone 8875 na pomezí mezi telefony a stolním videokonferenčním hardwarem Webex Desk.
Telefon je přizpůsoben pro hot desking, jeho filozofie je přizpůsobena požadavkům sdílených pracovních míst. Uživatel si telefon může jednoduše rezervovat na dobu, kterou si zvolí. Pro přístup k funkci hot desking 8875 uživatel naskenuje QR kód na 7palcové obrazovce ze svého mobilu. Jakmile je bezpečně ověřen, může přistupovat ke svému osobnímu profilu, kalendáři, firemnímu telefonnímu číslu a přímo z telefonu se připojovat se ke schůzkám. Po skončení relace se odhlásí a všechny jeho informace jsou z telefonu odstraněny.
Špičkový zvuk a video bez rušení. Zvuková inteligence založená na technologii Cisco AI automaticky snižuje hluk na pozadí a kamera 1080p zlepšuje kvalitu videa. Na 7” dotykové obrazovce se mohou zaměstnanci připojovat ke schůzkám a volat pouhým stisknutím tlačítka – stejně jako v aplikaci Webex.
Snadná integrace a správa. Cisco Video Phone 8875 má optimalizovaný proces integrace, díky kterému je nasazení pro IT pracovníky velmi snadné. Režii IT snižuje jednoduchá cloudová správa a údržba s Webex Control Hub.
Nové integrace ve Webexu
Aby Webex sloužil skutečně jako univerzální a všestranný pracovní nástroj, rozšiřuje Cisco neustále spektrum aplikací třetích stran, které jsou do platformy integrovány. Díky integraci nemusí uživatelé při komunikaci mezi aplikacemi přepínat. Přímo ve Webexu jsou začleněny desítky partnerských integrací. Nejnověji se jedná o platformy pro automatizaci CRM (Salesforce) a marketingu (Oracle Eloqua). Díky tomu získávají marketingoví pracovníci ve Webexu ucelený pohled na stávající i potenciální zákazníky a mohou rychleji reagovat na jejich potřeby.
Díky integraci analytické monitorovací platformy ThousandEyes s Webex Control Hub mohou IT administrátoři aktivně monitorovat provoz v síti a sledovat výkon end-to-end aplikací. To usnadňuje diagnostiku příčin výpadků nebo nízké kvality videokonferencí a hovorů. A pochopitelně umožňuje také problémy s výkonem rychleji odstraňovat.