Oracle vydává aktualizace služby Oracle Advertising and Customer Experience (CX), která firmám umožňuje získávat přesnější informace o jejich vztazích se zákazníky a na základě nich zvyšovat jejich spokojenost s poskytovanými službami a navyšovat podíl pravidelných příjmů.
„Za posledních rok přijalo mnoho organizací obchodní model předplatného, díky němuž mohou zvýšit podíl opakujících se příjmů a zároveň zlepšit zákaznickou zkušenost,“ uvádí Katrina Gosek, viceprezidentka pro produktovou strategii ve společnosti Oracle. „Nejnovější aktualizace naší služby
Oracle Advertising and Customer Experience umožňují podnikům rychle řešit problémy, které by jinak mohly vést zákazníky k odchodu ke konkurenci, a podnikat kroky, které zvýší pravděpodobnost dlouhodobého kontraktu.“
Mezi nové funkce Oracle Advertising and Customer Experience patří:
Předpověď pravděpodobného problému: Obchodní zástupci získají nové možnosti, jak identifikovat problémy, které by mohly mít vliv na (ne)obnovení příslušného kontraktu, a budou moci přijímat včasná nápravná opatření k udržení zákazníka. Prediktivní model využívá umělou inteligenci a historické ukazatele k identifikaci hlavních faktorů, které mohou přispět k odlivu zákazníků.
Předpřipravené reporty o předplatném: Firmy mohou speciálně komunikovat se zákazníky, u nichž je riziko, že by mohli služby neprodloužit. Zároveň lze odměňovat věrné zákazníky. Předpřipravené reporty zahrnují seznamy nejdůležitějších zákazníků nebo produktů podle opakujících se měsíčních příjmů, seznamy nejčastějších upgradů a downgradů produktů a služeb, přehledy každoročně se opakujících příjmů, celkové hodnoty kontraktů nebo průměrné příjmy na zákazníka. Firmy mohou tímto způsobem získat lepší přehled o chování svých zákazníků.
Samoobslužné předplatné: Nová verze Oracle Advertising and Customer Experience umožňuje zákazníkům spravovat své předplatné – včetně sledování využívání a upgradu nebo downgradu služby – bez pomoci obchodního nebo servisního zástupce. Tato možnost zlepšuje zákaznickou zkušenost a současně snižuje náklady na podporu zákazníků.
Integrace logistiky služeb: Technici v terénu mohou snadno získat přístup k aktuálním nabídkám pro zákazníky (další služby, sazby, slevy apod.). Takové speciální nabídky zlepšují zákaznickou zkušenost.