Společnost, jejíž původní název zněl Kyoto Ceramic Co., byla založena v Japonsku v dubnu 1959 dr. Kazuo Inamorim a začínala s pouhými 28 zaměstnanci. Po sloučení se svými čtyřmi pobočkami v roce 1982 se přejmenovala na Kyocera Corporation a tento název používá dodnes. V letošním roce dosáhla Kyocera Corporation rekordního obratu ve výši 1,623 bilionů jenů a pochlubit se může více než 70 000 zaměstnanci po celém světě.
Zpočátku se společnost zaměřila na oblast keramiky, v průběhu dalších let však diverzifikovala své aktivity a věnovala se poskytování celé řady dalších produktů a služeb včetně dílů pro automobilový průmysl, elektronických zařízení, solárních systémů či řešení pro správu dokumentů. V dnešním portfoliu společnosti najdeme pestrou nabídku produktů a komponent, se kterými se můžeme setkat v různých oborech, od superpočítačů pro Mezinárodní vesmírnou stanici až po projekty NASA. S pomocí více než 200 druhů ušlechtilých high-tech keramických materiálů se Kyocera stala inovátorem v mnoha průmyslových odvětvích.
Společnost Kyocera Document Solutions Inc. dnes v rámci celé skupiny hraje klíčovou roli v oblasti správy dokumentů. Kyocera Corporation se v tomto oboru začala pohybovat díky akvizici společnosti Mita Industrial Co. v roce 2000, kdy vytvořila Kyocera Mita Corporation. V roce 2012 změnila název na Kyocera Document Solutions a stala se jedním z globálních lídrů.
Kyocera Document Solutions Europe zastává pozici regionálního ústředí společnosti a poskytuje evropskému regionu špičková hardwarová a softwarová řešení pro řízení efektivity v podnikatelském prostředí.
Je hrdá na svou bohatou historii i odborné znalosti, které předává zákazníkům z různých průmyslových odvětví po celém světě a pomáhá tak zajistit, aby se planeta stala ekologicky přívětivějším místem, schopným zajistit pro všechny udržitelný růst i do budoucna.
Kyocera funguje v plném souladu se svou firemní filozofií, kterou stanovil dr. Inamori. Ten uvádí, že „historie Kyocery je příběhem o tom, co se nikdo jiný neodvážil dělat, a o otevírání takových cest, kam si nikdo dříve netroufl vstoupit“. V souladu s firemním mottem „Respektujte duchovní hodnoty a milujte lidi“ se společnost snaží poskytnout průlomovou technologii, která může učinit svět lepším a udržitelnějším místem.
Obchodní filozofie dr. Inamoriho si získala celosvětové uznání, což potvrdilo i ocenění “Podnikatel pro svět”, které dr. Inamori obdržel v roce 2009 na Světovém podnikatelském fóru ve francouzském Lyonu.
V uplynulých šedesáti letech dosáhla Kyocera bezkonkurenčního růstu a je odhodlána uspět v každé z mnoha průmyslových činností skupiny. Budoucnost je pro společnost Kyocera jasná, protože neustále přijímá výzvy, kterým čelí, a dokáže se tak přizpůsobit světu moderních technologií, jako je robotika, internet věcí, 5G, umělá inteligence a cloud computing. Kyocera zahrne tento technologický vývoj do svých budoucích obchodních strategií a bude nadále mezi společnostmi, které řídí technologický pokrok.