Společnost Baťa nasazuje platformu Oracle Retail. Známý globální výrobce obuvi chce tímto způsobem zlepšit efektivitu provozu včetně řízení dodavatelského řetězce, lépe předvídat poptávku zákazníků a zvýšit jejich spokojenost.
Baťa je vertikálně orientovaný maloobchodní prodejce, který denně obslouží více než milion zákazníků ve více něž 5 300 kamenných obchodech v 70 zemích. V tomto měřítku je již potřeba soustředit se na provozní efektivitu. Firma si k tomu zvolila řešení Oracle Retail Merchandise Financial Planning, Oracle Retail Assortment Planning a Oracle Retail Xstore Point-of-Service. Projekty implementace byly zahájeny současně v Evropě a Latinské Americe, konkrétně v Itálii a Chile. Partnery pro implementaci jsou společnosti Retail Consult a Veltio.
Spolčenost Baťa využije řešení Oracle Retail rovněž k modernizaci dodavatelského řetězce, sníží investice do nadbytečných zásob, a zvýší tak své marže. Technologie Oracle Retail dokáže poskytnout detailní pohled na preference a poptávku zákazníků na úrovni jednotlivých obchodů i celých zemí. Zpřesní se tak finanční plánování a zefektivní plánování propagačních akcí na místní i globální úrovni. Lepší přehled o zásobách v reálném čase umožní zvýšit dostupnost zboží v kamenných obchodech i e-shopech, mělo by se rovněž zjednodušit zaškolování prodejců a kupující získají konzistentní zákaznickou zkušenost.
Oracle Retail představuje moderní platformu pro maloobchod. Zákazníkům poskytuje komplexní a otevřenou sadu podnikových aplikací i cloudových služeb spolu s hardwarem, vše integrováno do jednoho optimalizovaného celku. Ať už jde o módu, potraviny nebo prodeje specializovaného zboží, maloobchodní prodejci mohou pomocí řešení Oracle zvýšit agilitu provozu a vylepšit zákaznickou zkušenost.