Informatika
Společnost Salesforce, globální lídr v oblasti CRM, oznámila na konferenci TrailblazerDX inovace v řešení Salesforce Flow, které je kompletní sadou automatizačních technologií a zákazníkům pomáhá rychle automatizovat jakýkoli složitý podnikový proces na platformě Salesforce Customer 360 Platform. Služba Flow, postavená na low-code platformě Salesforce, rychle přináší hodnotu, když podporuje práci lidí, zjednodušuje procesy a integruje systémy.
Vzhledem k tomu, že firmy čelí nejisté ekonomické situaci, kdy dochází k inflaci, narušení dodavatelských řetězců a nedostatku pracovních sil, pomáhá automatizace nahradit únavné manuální úkoly automatizovanými procesy, které zrychlují produktivitu a poskytují lepší služby zákazníkům – a to ve velkém měřítku. Ve skutečnosti až 91 % organizací uvádí, že potřebují řešení, která automatizují procesy, aby mohly zvládnout více s menším úsilím, a 77 % pracovníků říká, že jim automatizace poskytla čas na prohloubení vztahů se zákazníky a dalšími zúčastněnými stranami.
Díky řešení Flow mohou nyní pracovníci služeb automaticky směrovat práci napříč globálními týmy a digitálními kanály a poskytovat tak personalizovanější služby nejhodnotnějším klientům. Správci majetku se mohou více soustředit na výnosy pro klienty díky automatizaci opakovaného zadávání dat a zefektivnění procesů náročných na data, jako je například odsouhlasení hotovosti a akcií. Poskytovatelé zdravotní péče mohou zlepšit služby pacientů tím, že automatizují procesy doporučování a správu účtování, aby se pacientům rychle dostalo potřebné péče. A manažeři dodavatelských řetězců mohou sjednotit data a integrovat odlišné starší systémy, aby zefektivnili plnění objednávek a řízení dodavatelů.
„Automatizací manuálních procesů ve svých firmách pomocí Salesforce Flow ušetří našim zákazníkům každý měsíc 109 miliard hodin práce. Zaměstnanci tak mají více času na práci s vyšší přidanou hodnotou,“ řekl Patrick Stokes, výkonný viceprezident a generální ředitel Salesforce Platform. „Jedná se o automatizaci na jediné, jednotné CRM platformě. Nové funkce ve Flow poskytují uživatelům možnost spouštět flows z analytických panelů, používat low-code postupy pro snadnou integraci s jakýmkoli systémem a komunikovat s flows přímo ve Slacku, kde lidé tráví většinu svého času. Je to víc než jen automatizace – je to jako magie.“
Naši zákazníci ušetří každý měsíc 109 miliard hodin, když ve svých firmách využívají Salesforce Flow k automatizaci manuálních procesů. Zaměstnanci tak získají čas, aby se mohli věnovat práci s vyšší přidanou hodnotou.
PATRICK STOKES, VÝKONNÝ VIDEPREZIDENT A GENERÁLNÍ ŘEDITEL SALESFORCE PLATFORM
Salesforce Flow: Poskytování automatizace v masivním měřítku
Pomocí služby Salesforce Flow mohou zákazníci automatizovat širokou škálu podnikových procesů. Flows shromažďují data a pak na jejich základě jednají, čímž pomáhají zákazníkům pracovat chytřeji, nikoli složitěji, a šetří čas tím, že složité podnikové procesy zvládají pomocí kliknutí, nikoli programování.
- V březnu 2022 provedla společnost Salesforce na Salesforce Platform 1,3 bilionu automatizací, což představuje 2,19 bilionu dolarů** v hodnotě pro zákazníky. To je 1,3 bilionu případů, kdy někdo nemusel psát e-mail, nastavovat oznámení, měnit stavové pole nebo ručně duplikovat data.
- V březnu 2022 zákazníci Salesforce díky automatizaci procesů ušetřili 109*** miliard hodin práce.
- Zákazníci Salesforce denně spustí 44 miliard pracovních postupů a procesů.
- Více než 900 připravených pracovních postupů, botů a RPA řešení od partnerů jako Chargent, GetFeedback a 7Summits bude prostřednictvím Salesforce AppExchange dostupných pro použití v různých cloudech a odvětvích.
Novinky ve službě Salesforce Flow
Salesforce pokračuje v investicích do služby Flow a uvádí na trh nové funkce, které usnadňují práci a zároveň plynule poskytují služby, které zákazníky zaujmou. Flows shromažďují data a následně na jejich základě jednají, čímž pomáhají lidem pracovat chytřeji, nikoli složitěji, a šetří čas tím, že zvládají složité podnikové procesy bez nutnosti rozsáhlého vývoje.
- Podpora lidí: Nový Flow in Slack kombinuje možnosti spolupráce ve Slacku s výkonem low-code automatizačních nástrojů Salesforce, aby bylo možné vyvolat rozvětvené obchodní procesy vytvořené ve Flow přímo ve Slacku, kde již probíhá práce a spolupráce.
- Úchvatné procesy: Nové Flow Actions umožňují zákazníkům spouštět pracovní postupy v Salesforce Flow přímo z panelu Tableau, což jim umožňuje přecházet od poznatků k činnostem a eliminovat problémy, které vznikají při přepínání mezi více aplikacemi, ve kterých pracujeme. Flow Orchestration navíc využívá automatizaci ke zjednodušení vícekrokových a víceuživatelských procesů.
- Hladká integrace: Nový Flow Integration* umožňuje administrátorům a vývojářům integrovat data z libovolného systému pomocí kliknutí a vyvolávat procesy v libovolném flow. Flow RPA navíc využívá technologii robotické automatizace procesů od společnosti MuleSoft – nativně integrovanou do Salesforce Flow –, která umožňuje přinášet data nebo provádět akce z jakéhokoli staršího systému, a umožňuje tak automatizovat každý krok pracovního postupu od začátku do konce.
Flow nyní navíc obsahuje funkci low-code testování, která umožňuje administrátorům a vývojářům bez programování vytvářet automatizované testování napříč jejich flows. Zákazníci nyní také mohou vidět jednotný přehled všech svých spuštěných automatizací napříč systémy pro řízení jednotlivých verzí.
Zákazníci inovují a prosperují díky automatizaci
Zákazníci Salesforce ze všech odvětví, včetně společností Vonage, RBC Wealth Management a ENGIE, využívají automatizaci pro zlepšení svých pracovních postupů a zvýšení hodnoty svého podnikání:
„Jako globální lídr v oblasti podnikové cloudové komunikace neustále hledáme způsoby, jak zvýšit produktivitu a efektivitu,“ řekl Savinay Berry, výkonný viceprezident pro produkty a inženýring ve společnosti Vonage. „Řešení Salesforce nám pomohla automatizovat pracovní postupy, které našim týmům umožňují snadnější spolupráci, zvyšují hodnotu pro zákazníky a podporují naši mezinárodní expanzi.“